• Hjem
  • Nyheter
    • Aktuelle Tema
    • Arkiv
  • Om oss
    • Hva gjør vi?
    • Organisering
    • Lønnsvilkår
    • Kvalifikasjoner
    • Om revisorer
    • Om Skatteetaten
    • Organisasjon
      • Vedtekter
      • Sentralstyret
      • Utvalgene
        • Fagpolitisk utvalg
        • Personalpolitisk utvalg
        • Lønnspolitisk utvalg
      • Informasjon og web
      • Lokale tillitsvalgte
  • Medlem
    • Medlemsfordeler
  • Lenker
  • Hovedmeny
  • Om oss
  • Om revisorer

Revisorer

"Rett kompetanse skal benyttes til rett oppgave"

Brukeren:
 -møter en profesjonell og rettferdig etat som evner å kontrollere, informere og sluttføre innen rimelig tid.

Etaten:
 -oppnår en offensiv, effektiv og rettssikker kontroll som holder  en høy kvalitet og derigjennom gir et godt resultat.
Den enkelte ansatte: 
 -følelsen av å mestre sine arbeidsoppgaver -utviklingsmuligheter,  -karrieremuligheter

Arbeid med skatterevisjon i Skatteetaten kan godkjennes som praksis i forhold til å kunne søke Finanstilsynet om registrering som registrert revisor.

Pr juni 2010 godkjennes som følge av en overgangsordning 2 år (dvs hele kravet før 1999, og 2/3 av kravet etter).

Overgangsordningen er annonsert å bortfalle, men det er fortsatt uklart når. Det er Finanstilsynet som administrerer godkjenningsordingen.

MIN SIDE

  • Glemt ditt passord?
  • Glemt ditt brukernavn?
  • Les flere nyheter>>

Siste nyheter

  • Landsmøtet 2023 - Valg av sentralstyre i Skatterevisorenes Forening
  • Landsmøtet 2023
  • Tariff 2023 - Foreløpig rapport fra TBU
  • Tariff 2022 - Enighet i staten - og ny hovedtariffavtale

blimedlem

  • Hjem
  • Nyheter
  • Om oss
    • Hva gjør vi?
    • Organisering
    • Lønnsvilkår
    • Kvalifikasjoner
    • Om revisorer
    • Om Skatteetaten
    • Organisasjon
  • Medlem
  • Lenker